Az alumínium globális hiánya és a termelés akadozása miatt jelenleg késést tapasztalhat a tetőablakok szállításában. Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért.

Fizetési módok

Tetőtéri ablak webáruházunkban az alábbi előre fizetési módok közül tud választani:

Fizetés online bankkártyával:

A fizetés történhet VISA vagy VISA Debit kártyával. A folyamat során meg kell adnia kártyaszámát, a kártya lejáratának időpontját, amennyiben szükséges, a kártya kibocsátásának számát és a háromjegyű biztonsági kódszámot. Ezek az adatok magas szintű titkosítással közvetlenül a bankhoz kerülnek továbbításra hitel- vagy bankkártyája érvényességének ellenőrzése céljából. A kártya jóváhagyását követően e-mail üzenetben kap visszajelzést a megrendelés elfogadásáról. Hitel- vagy bankkártyáját a megrendelt termékek elküldésének napján terheljük meg.

Fizetés Paypalon keresztül:

A fizetés történhet PayPal-számlán keresztül is. Ha ezt a lehetőséget választja, a fizetést levonjuk a PayPal-számlájáról, miután feladta a rendelését.

Fizetés előre utalással:

Banki átutalás fizetési mód választása esetén a megrendelés visszaigazolásban szereplő bruttó végösszeget az alábbi bankszámlaszámra kérjük utalni: Kedvezményezett neve: VELUX Magyarország Kft. Számlaszám: 10800007-70000000-12522061 A közlemény részben adja meg a megrendelés számát. A szállítást a teljes vételár beérkezését követően indítjuk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az átutalt összeg rendszerünkben való megjelenése 1-3 munkanapot vehet igénybe. Amennyiben a befizetés  a megrendelés rögzítésétől számított 30 napon belül nem történik meg, úgy megrendelését töröljük.

3D Secure

'Mit jelent a „3D Secure” kifejezés?
A „3D Secure”, amelyet esetenként 3D biztonságos hitelesítésnek vagy 3DS technológiának is neveznek, egy olyan csalásellenes intézkedés, amelyet eredetileg a Visa vezetett be („Verified-by-Visa” néven) még 2001-ben. Ez a technológia plusz biztonsági rétegként szolgál a kártyás fizetések lebonyolítása során. Biztonságos hitelesítési lépést jelent még az online vásárlás előtt, továbbá biztosítja a helyes kártyaadatok használatát és a fizetési csalások elleni védelmet. A 3DS technológiát a legtöbb nagy betéti és hitelkártya-kibocsátó cég támogatja, köztük a VISA, a Mastercard („Mastercard Secure Code” néven) és az American Express („American Express SafeKey” néven).
Hogyan működik a 3D Secure hitelesítés?
Talán Ön is találkozott már a 3D Secure hitelesítéssel, amelyet az online fizetéseknél alkalmaznak. Amikor már fizetne a termékünkért online, akkor a rendszer átirányítja a betéti vagy hitelkártya-szolgáltató saját webhelyén található „3D Secure” oldalra. A szolgáltató webhelyén vagy meg kell adnia egy jelszót (amelyet korábban a bankjánál állított be), vagy be kell írnia egy hitelesítő kódot (amelyet automatikusan elküld a rendszer a megerősített mobiltelefonszámára). Miután megadta a helyes adatokat, a fizetést a kártyaszolgáltató jóváhagyja, és visszairányítja Önt visszaigazoló oldalunkra. Mindez nagyon gyorsan végbemegy, és miután visszatért webhelyünkre, visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy a fizetés sikeresen megtörtént.
Hogyan regisztrálhatok a Verified by Visa/Mastercard Secure Code szolgáltatásokra?
A Verified by Visa és a Mastercard Secure Code szolgáltatásokat a bankok és a szolgáltatók kínálják, azaz nem közvetlenül a Visa vagy a Mastercard biztosítja őket. Javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a bankjához vagy szolgáltatójához.
Mit tegyek, ha elfelejtem a jelszavamat?
Az új jelszó igénylése egyszerű. A folyamat menete az Ön bankjától függ. Ha megjelenik a képernyőn a „Verified by Visa” üzenet vagy a „Mastercard Secure Code” előugró ablak, miután megadta a kártyaadatait, valószínűleg rendelkezésre áll egy „elfelejtett jelszó” lehetőség. Amikor rákattint erre, a rendszer rákérdez néhány információra, amelyeket a regisztráció során adott meg. Ekkor gyorsan új jelszót igényelhet, majd folytathatja a vásárlást.
A bankom küld egy kódot a telefonomra, de néha nem kapom meg. Mit tegyek?
Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a bankjával, hogy kivizsgálhassák a problémát. Az is előfordulhat, hogy az Ön száma hibásan szerepel a nyilvántartásukban. Egy gyors telefonhívással általában meg tudja oldani a problémát.