Kiszállítás

Felhívjuk figyelmét, hogy az egyik raktárunkban fellépő váratlan technikai nehézségek miatt a redőnyök és redőnykellékek egyes rendelései akár 3 munkanapot is késhetnek.

Megrendelését az Ön által megadott magyarországi szállítási címre juttatjuk. Külföldi címre, postapontokra, illetve nyilvános címekre (vagyis nem lakcímre) nem áll módunkban kiszállítani a termékeket. Kérjük, hogy a megrendelés leadása során olyan kiszállítási címet adjon meg, ahol Ön a termék(ek) kézbesítésekor tartózkodni fog. Az árut egy velünk szerződéses jogviszonyban álló vállalat juttatja el Önhöz. Több szállító céggel állunk szerződéses viszonyban. Ha azt szeretné, hogy a termékeket más országba szállítsuk, akkor nézzen utána az adott ország VELUX értékesítési irodája által biztosított lehetőségeknek. Országonként eltérő feltételek lehetnek érvényben. A VELUX irodák listáját a velux.com oldalon tekintheti meg.

Kiszállítási díj

Tetőtéri ablak webáruházunkban leadott megrendelések kiszállítási díja kiszállításonként bruttó 15.000.-HUF (tizenötezer forint).

Kiszállítás előtti értesítések

Kiszállítás előtt partnerünk SMS-ben, telefonon vagy e-mailben értesíti Önt a kiszállítás pontos napjáról. Amennyiben a javasolt időpont nem megfelelő Önnek, más időpontot tud a kiszállító céggel egyeztetni.

Kiszállítás időpontja

A kiszállítás munkaidőben, munkanapokon 8 és 17 óra között történik. Kérjük, hogy ennek megfelelően készüljön az áru átvételére! Fontos, hogy megrendeléskor olyan telefonszámot (lehetőleg mobiltelefonszámot) adjon meg, amelyen napközben elérhető, mert így kérdés esetén mi, illetve a szállítást végző partnerünk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot az áru átadásával kapcsolatos részletek egyeztetése végett.

Kiszállítás során nyújtott szolgáltatások

A szállítások során a kiszállítást végző partnereink Önnek az alábbi szolgáltatásokat nyújtják:

• 300 kg alatti megrendelés esetén kiszállító partnerünk a kiszállításon az emeletre/tetőtérbe mozgatja a termékeket.

• 300 kg feletti megrendelés esetén háztól-házig szállítást végzünk. Ebben az esetben a rakodásról Önnek kell gondoskodnia. Logisztikai partnereink a kiszállítás során a kapuig viszik a termékeket. Kérjük, hogy gondoskodjon a termékek, illetve paletták tovább szállításáról, amennyiben arra igény van.

Javasoljuk, hogy tartsa meg a szállításkor használt raklapot (abban az esetben, ha azt a sofőr a helyszínen hagyta) legalább addig, amíg az ablakok beépítésre kerülnek, mivel egy esetleges visszaküldés esetén a raklapra is szüksége lesz.

Szállítási határidő

A pontos szállítási dátumot mindig a megrendelés-visszaigazoló e-mailünk tartalmazza. Az abban szereplő dátum + 1 munkanappal számoljon! Kérjük, hogy ezt mindig ellenőrizze a megrendelés leadását követően!

Előreutalás esetén a fenti határidőkkel a befizetést követően kell kalkulálnia. Ezt követően a pontos kiszállítási nappal kapcsolatban a szállítást végző partnerünk fogja keresni sms-ben, telefonon vagy e-mail értesítés formájában

Áruátvétel

A termékek átvételekor Ön aláírásával bizonyítja annak megtörténtét. Aláírás előtt kérjük, hogy alaposan ellenőrizze minden termék csomagolását. Ha külső látható sérülést észlel a csomagoláson, ami arra utalhat, hogy a csomagolásban lévő termék is sérült, kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a terméket. A problémát észlelést követően késedelem nélkül, 24 órán belül jelezze a VELUX Magyarország Kft. vevőszolgálatának, a sérülés tényét lehetőség szerint képekkel igazolva. Kérjük továbbá, hogy átvételkor ellenőrizze, hogy a kiszállított áru azonos-e a megrendelttel (a termékek kódját és a darabszámot is ellenőrizze), a szállítólevélen szereplő adatok azonosak-e a korábban e-mailben átküldött megrendelés-visszaigazoláson szereplő adatokkal. Ha eltérést tapasztal, akkor vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítóval, és késedelem nélkül, 24 órán belül értesítse vevőszolgálatunkat.

A Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatások igénybevételéről:

Tájékoztatjuk vevőinket, hogy a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 3/A.§-a alapján vevőink a webshopban megvásárolt áru kézbesítése érdekében választhatják a Magyar Posta (MPL) általi kiszállítást is. Felhívjuk a figyelmet, hogy erre a kiszállítási módozatra a Magyar Posta általános szerződési feltételeiben foglalt alábbi díjszabás és egyéb szállítási feltételek irányadóak. A postai szolgáltatót a webshopban hamarosan közvetlenül is ki tudják választani. Amíg kollégáink ezen dolgoznak és, amennyiben Ön a Magyar Posta Zrt. kézbesítési szolgáltatását óhajtja igénybe venni, kérjük, hogy a rendelés véglegesítését követő maximum 1 órán belül, e-mailben jelezze igényét vevőszolgálatunk felé. Az e-mail tárgyrovatába kérjük írja be, hogy “Magyar Posta”, a szövegben pedig tüntesse fel a megrendelés számát és a címzett nevét. Vevőszolgálatunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás megfelelő teljesíthetősége érdekében. Ha Ön másként nem rendelkezik, a kiszállításainkat a Gebrüder Weiss házhoz szállító partnerünkkel teljesítjük.

A Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatásokat az alábbi díjakon teljesítjük. Felhívjuk figyelmét, hogy az alábbi db. díjak csomagonként és nem rendelésenként értendőek.

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

  • A fenti díjakon felül további 5000 Ft kezelési díjat számítunk fel. Az ön rendelésére vonatkozó szállítási és kezelési díj számításában vevőszolgálatunk fog segítséget nyújtani.