Kiszállítás

Megrendelését az Ön által megadott magyarországi szállítási címre juttatjuk. Külföldi címre, postapontokra, illetve nyilvános címekre (vagyis nem lakcímre) nem áll módunkban kiszállítani a termékeket. Kérjük, hogy a megrendelés leadása során olyan kiszállítási címet adjon meg, ahol Ön a termék(ek) kézbesítésekor tartózkodni fog. Az árut egy velünk szerződéses jogviszonyban álló vállalat juttatja el Önhöz. Több szállító céggel állunk szerződéses viszonyban. Ha azt szeretné, hogy a termékeket más országba szállítsuk, akkor nézzen utána az adott ország VELUX értékesítési irodája által biztosított lehetőségeknek. Országonként eltérő feltételek lehetnek érvényben. A VELUX irodák listáját a velux.com oldalon tekintheti meg.

Kiszállítási díj

Tetőtéri ablak webáruházunkban leadott megrendelések kiszállítási díja kiszállításonként bruttó 10 000 Ft (tízezer forint).

Kiszállítás előtti értesítések

Kiszállítás előtt partnerünk SMS-ben, telefonon vagy e-mailben értesíti Önt a kiszállítás pontos napjáról. Amennyiben a javasolt időpont nem megfelelő Önnek, más időpontot tud a kiszállító céggel egyeztetni.  

Kiszállítás időpontja

A kiszállítás munkaidőben, munkanapokon 8 és 17 óra között történik. Kérjük, hogy ennek megfelelően készüljön az áru átvételére! Fontos, hogy megrendeléskor olyan telefonszámot (lehetőleg mobiltelefonszámot) adjon meg, amelyen napközben elérhető, mert így kérdés esetén mi, illetve a szállítást végző partnerünk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot az áru átadásával kapcsolatos részletek egyeztetése végett.

Kiszállítás során nyújtott szolgáltatások

A szállítások során a kiszállítást végző partnereink Önnek az alábbi szolgáltatásokat nyújtják:

• 300 kg alatti megrendelés esetén kiszállító partnerünk a kiszállításon az emeletre/tetőtérbe mozgatja a termékeket.

• 300 kg feletti megrendelés esetén háztól-házig szállítást végzünk. Ebben az esetben a rakodásról Önnek kell gondoskodnia. Logisztikai partnereink a kiszállítás során a kapuig viszik a termékeket. Kérjük, hogy gondoskodjon a termékek, illetve paletták tovább szállításáról, amennyiben arra igény van.

Javasoljuk, hogy tartsa meg a szállításkor használt raklapot (abban az esetben, ha azt a sofőr a helyszínen hagyta) legalább addig, amíg az ablakok beépítésre kerülnek, mivel egy esetleges visszaküldés esetén a raklapra is szüksége lesz.

Szállítási határidő

A pontos szállítási dátumot mindig a megrendelés-visszaigazoló e-mailünk tartalmazza. Az abban szereplő dátum + 1 munkanappal számoljon! Kérjük, hogy ezt mindig ellenőrizze a megrendelés leadását követően!

Előreutalás esetén a fenti határidőkkel a befizetést követően kell kalkulálnia. Ezt követően a pontos kiszállítási nappal kapcsolatban a szállítást végző partnerünk fogja keresni sms-ben, telefonon vagy e-mail értesítés formájában

Áruátvétel

A termékek átvételekor Ön aláírásával bizonyítja annak megtörténtét. Aláírás előtt kérjük, hogy alaposan ellenőrizze minden termék csomagolását. Ha külső látható sérülést észlel a csomagoláson, ami arra utalhat, hogy a csomagolásban lévő termék is sérült, kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a terméket. A problémát észlelést követően késedelem nélkül, 24 órán belül jelezze a VELUX Magyarország Kft. vevőszolgálatának, a sérülés tényét lehetőség szerint képekkel igazolva. Kérjük továbbá, hogy átvételkor ellenőrizze, hogy a kiszállított áru azonos-e a megrendelttel (a termékek kódját és a darabszámot is ellenőrizze), a szállítólevélen szereplő adatok azonosak-e a korábban e-mailben átküldött megrendelés-visszaigazoláson szereplő adatokkal. Ha eltérést tapasztal, akkor vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítóval, és késedelem nélkül, 24 órán belül értesítse vevőszolgálatunkat.